Przeskocz do treści

Hotele w Chorwacji

Gdzie najlepej wypoczniesz

Ostatnie wpisy

  • Czekoladki reklamowe w kosztach gabinetu kosmetycznego
  • Gadżety firmowe zdobione techniką transferu
  • Kasa fiskalna dla mechanika a dla baru
  • Krówki z nadrukiem słodki gadżet na stacji paliw
  • Pozycjonowanie stron o sporcie

Najnowsze komentarze

  • nadisgal - Balony z helem- tworzenie skutecznej reklamy
  • jakto1203 - Kasy fiskalne dla sprzedawców popcornu i waty
  • Dola95 - Długopisy reklamowe promocją producenta wędlin
  • c0sm0 - Agencja reklamowa – moda damska

Archiwa

  • luty 2020
  • czerwiec 2019
  • listopad 2018
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • maj 2017
  • czerwiec 2016
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016
  • styczeń 2016
  • lipiec 2015

Kategorie

  • Drukarki fiskalne
  • Gadżety reklamowe
  • Internet
  • Kasy fiskalne
  • Odzież

Czekoladki reklamowe w kosztach gabinetu kosmetycznego

Czekoladki reklamowe
Czekoladki reklamowe

Czekoladki stanowią doskonały sposób na wypromowanie firmy, zwiększenie jej rozpoznawalności i utrwalenie pozytywnego wizerunku jako profesjonalnego, rzetelnego przedsiębiorstwa. Tego typu produkty dostępne są w wielu różnych wersjach. Do wyboru mamy zarówno pakowane pojedynczo słodkości o różnych smakach i kształtach, jak i pralinki czy bombonierki. Są to wyroby zarówno skuteczne, jak i niedrogie, co sprawia, że na ich zakup pozwolić może sobie niemalże każda firma, bez względu na dostępny budżet. Bardzo często znaleźć można je na przykład na recepcji w gabinetach kosmetycznych. Czy wydatki związane z ich zakupem mogą zostać wliczone w koszty?Takie czekoladki reklamowe, a dokładnie wydatki z nimi powiązane, mogą zostać wliczone w koszty uzyskania przychodów. Tego typu wydatku nie można uznać za reprezentacyjny, wyłączony z kosztów. Za koszty uzyskania przychodów nie uznaje się kosztów reprezentacyjnych, a w szczególności tych, które zostały poniesione na zakup żywności i napojów, w tym alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju usługi gastronomiczne.

Fakt, iż czekoladki reklamowe mogą być w tym przypadku wliczone w koszty podkreślają także organy podatkowe. Zgodnie twierdzą one, iż wydatki poniesione na zakup artykułów spożywczych takich, jak cukierki, ciastka, woda, kawa czy herbata podawane klientom salonu nie będą miały charakteru wydatków reprezentacyjnych. Uznać należy tutaj, iż stanowić będą one standardowy element obsługi.

Identyczne stanowisko, w sprawie wykorzystanych w ten sposób produktów, jakimi są Czekoladki reklamowe, wyraził Minister Finansów. Stwierdził on, że nie podlegają wykluczeniu z kosztów uzyskania przychodów wydatki na drobny poczęstunek, napoje oraz soki, bez względu na miejsce ich podawania, serwowane w trakcie rozmów z inwestorami, kontrahentami czy wykonawcami, które dotyczą zakresu prowadzonej przez nich działalności gospodarczej. Aby takie produkty okazały się skuteczne, warto zadbać o odpowiednie ich opakowanie, na którym znajdować powinno się logo marki, jej hasło reklamowe, oryginalna grafika czy adres strony internetowej.

Opublikowano 7 lutego 202030 stycznia 2020Autor ofertyKategorie Gadżety reklamoweTagi cukierki reklamowe, czekoladki reklamowe, czekoladki z logo

Nawigacja wpisu

Poprzednie Poprzedni wpis: Gadżety firmowe zdobione techniką transferu